E-book z ekspercką wiedzą o in vitro – także dietetyk
Myślisz o in vitro, ale tak do końca nikt Ci nie wytłumaczył jak to wygląda? Boisz się niepowodzenia? A może masz już dziecko dzięki z in vitro i szukasz rzetelnych materiałów, jak o in vitro mówić? Jest zatem coś dla Ciebie! E-book Stowarzyszenia In vitro bez granic to ponad 160 stron tylko merytorycznej wiedzy.
Tak merytorycznej, opartej na faktach wiedzy o in vitro nie widziałam nigdzie! Na ponad 160 stronach e-booka Stowarzyszenia znajdziecie odpowiedzi na pytania do ekspertów z tej dziedziny. Było to dla mnie zaszczyt, że mogłabym być częścią tego projektu i podzielić się wiedzą z zakresu żywienia w niepłodności i podczas samej procedury in vitro.
Zgodziłam się na napisanie rozdziału bez wahania, bo wiem, jak ogromna jest potrzeba szerzenia wiedzy o in vitro, walki z mitami na temat tego sposobu poczęcia dziecka – słowem EDUKACJA.
O niepłodności nie tylko dietetyk Kraków
Swój rozdział w e-booku poświęciłam na treści związane z wpływem diety na płodność, dobór właściwych składników diety i suplementacji. W części dietetycznej znajdziecie również informacje, jakich produktów unikać, kiedy staracie się o dziecko, a także jak dietą wspomóc przebieg procedury in vitro. Piszę także o szkodliwych mitach – dietach i produktach, które bywają polecane „w sieci”, a tak naprawdę mogą szkodzić płodności.
W e-booku oprócz mojego rozdziału o diecie, znajdziecie treści psycholog niepłodności Anny Wietrzykowskiej, ginekolog Estery Kłosowicz, embriologa Agnieszki Nowak, androloga Jarosława Głowackiego, psycholog hipnoterapeutki Moniki Rybak oraz prawnika Patrycji Piszczek-Bobek.
Dochód ze sprzedaży e-booka zostanie przeznaczony na kampanię TAK DLA IN VITRO. E-book możesz kupić tutaj.
Kampania „Tak dla in vitro”
Kampania „Tak dla in vitro”, której elementem jest e-book jest prowadzona przez Stowarzyszenie In vitro bez granic. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem niepłodności w Polsce i brak dofinansowania procedury przez państwo. Ilu osób dotyczy ten problem? Szacuje się, że ponad 1,5 mln polskich par zmaga się z niepłodnością – to 3 miliony ludzi, którzy przy odpowiednim wsparciu mieliby szansę zostać rodzicami.
Celem kampanii jest także walka z wieloma mitami i nieprawdziwymi informacjami na temat in vitro, które funkcjonują w przestrzeni publicznej. Jeśli chcesz wesprzeć kampanię edukującą o in vitro, możesz zakupić e-book.
Dodaj komentarz